Cílem tohoto setkání je prohloubit naše sdílení zkušeností s vedením pedagogických praxí a reflexí v rámci nich.
Porovnáme, jak vedeme reflexe, když máme pouhých 15 minut (tedy přestávku), když můžeme diskutovat 30 minut, i na co se ptáme, když máme k dispozici celou vyučovací hodinu.
Otevřeme také téma, jakou roli zastává při reflexích vedoucí praxe z fakulty, jakou provázející učitelka či učitel, i jak se zapojuje student či studentka, která absolvuje praxi v tandemu. Volně také navážáme na zářijové setkání k tématu reflexe.
Začtěte se do #1 KVBUlettinu Šest užitečných metod pro reflexi výuky.
Věnuje se zavádění inovací v programu učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UK, vyučuje kurzy pro zahraniční studenty a působí jako učitelka na ZŠ Květnového vítězství se zaměřením na integrovanou výuku cizího jazyka.
Praha