Celokomunitní setkání

Srdečně Vás zveme na setkání s Harry Fletcherem-Woodem, autorem knihy Respozivní výuka: Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi.

Vystoupení proběhne v anglickém jazyce.

Prostor bude pro vaše dotazy i následnou reflexi a sdílení ve skupinách.

Termín konání online setkání:

20. listopadu 2024 od 14.30 – 17.00

Deadline pro přihlašování:

4. listopadu 2024

Harry Fletcher – Wood

Harry působil jako učitel, výzkumník a lektor učitelů, a pracoval v Anglii, Japonsku, Indii a Švédsku. V současnosti vede platformu Teacher Tapp´s School Surveys, kde pomáhá ředitelům lépe porozumět jejich učitelům, rodičům i žákům. Zároveň je ředitelem školení pro Steplab, kde se zaměřuje na podporu škol v používání instruktážního koučinku ke zlepšení výuky.

Jeho nejnovější kniha nese název Habits of Success: Getting Every Student Learning, svůj blog píše na improvingteaching.co.uk a na Twitteru ho najdete jako @hfletcherwood.

Jeho předchozí kniha Responsive Teaching byla přeložena do češtiny. Během setkání bude přihlášeným účastníkům na tuto publikaci poskytnut slevový kód na 15%.

Abstrakt přednášky Harry Fletcher-Wooda:

In this session, we will first briefly look at the underlying principles of responsive teaching. We’ll see how we can apply cognitive science and formative assessment to teach more effectively and efficiently. We’ll then turn to a broader problem – knowing what we want teachers to do, how do we help them to do it? We’ll look at the results of a recent systematic review into effective professional development, and at the practical implications for helping teachers improve.